اپلیکیشن اندروید پرستاشاپ ـ تحت سیستم عامل اندروید ـ دارای وبسرویس و ماژول کنترل کنندهی اجزای اپلیکیشن است. به کمک این اپلیکیشن میتوانید فروشگاه پرستاشاپ خود را به نرم افزار اندرویدی جهت نصب روی گوشیهای اندروید تبدیل کنید. اکثر قابلیتهای مورد نیاز برای بخش کاربری یک فروشگاه پرستاشاپ، در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است. پس از راهاندازی اپلیکیشن میتوانید آن را به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار داده تا علاوه بر دسترسی سریعتر و راحتتر کاربران به فروشگاه، میزان فروشتان را نیز بیشتر کنید.
در صورتی که قبلاً از دمو استفاده کردهاید و اکنون میخواهید لایسنس دائمی را تهیه کنید، بعد از پرداخت آنلاین، لازم است «بررسی اعتبار» را از طریق ماژول انجام دهید تا اعتبار اپلیکیشن نامحدود شود.
در حال حاضر از بررسی درخواستهای شخصی سازی و افزودن امکانات جدید معذوریم.
لطفاً همهی توضیحات نوشته شده در این صفحه را بخوانید. ما توضیحات بسیار مهم، نحوهی پشتیبانی و پاسخ بسیاری از سؤالات متداول را در این صفحه نوشتهایم.
مواردی که سیستمیها حتی با دریافت هزینه انجام نمیدهد:
ملزومات دریافت دمو:
تا اطلاع ثانوی: لطفا برای خرید یا بهروزرسانی محصولات ابتدا تیکت بزنید
دقت کنید: آخرین موجودی این محصول است!
تاریخ در دسترس بودن:
هشدار!
2 تا فایل برای نصب ماژول وجود دارد.
لطفاً نسخهی سازگار با php هاست فروشگاه خود را دانلود کنید.
در صورت نصب نسخهی اشتباه و بروز مشکل در فروشگاه، از حذف کردن پوشهی ماژول خودداری کرده و پوشهی appsys3 را که در پوشهی modules قرار دارد، Rename کنید تا فروشگاه به حالت عادی برگردد. سپس تیکت بزنید.
نسخهی پرستاشاپ | 1.6 و 1.7 |
نسخهی پی.اچ.پی | 5.6 تا 7.3 |
مدت پشتیبانی | 3 ماه |
نحوهی پشتیبانی | سیستم تیکت |
پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی | خیر |
پشتیبانی از قابلیت چند زبانه | بله |
شرایط تغییر دامنه | در صورت فعال بودن پشتیبانی: 1 بار رایگان، دفعات بعد با پرداخت هزینهای معادل هزینهی پشتیبانی |
شرایط بازگشت وجه | در صورت وجود مشکل غیر قابل حل تا 30 روز پس از خرید |
پنلهای پیامک پشتیبانی شده
اگر پنل پیامک شما در لیست بالا نیست، لطفاً تیکت ارسال کنید و آدرس «وب سایت پنل پیامک» را ذکر کنید تا آن را بررسی و در صورت امکان، هزینهی افزودن آن به ماژول را اعلام کنیم.
قابلیت ارسال پیامک با قالب چیست؟
راهکاری برای ارسال پیامک ـ بدون داشتن خط خدماتی ـ به مخاطبینی است که پیامکهای تبلیغاتی را مسدود کردهاند. این راهکار توسط بعضی از پنلهای پیامکی ارائه میشود.
رابط کاربری پنلهای پیامک، ممکن است در آینده عوض شود. در صورت مبهم بودن راهنماییهای زیر، لطفاً از پشتیبانی پنل پیامک خود کمک بگیرید.
راهنمای قالب کاوه نگار
وارد حساب کاربری خود شوید و از «منوی اصلی -> اعتبارسنجی -> تعریف الگوی اعتبارسنجی» دو الگوی جدید - یکی برای کد تأییدیه و دیگری برای کلمه عبور - تعریف کنید و نام الگوها را در تنظیمات ماژول وارد کنید.
در صورت نیاز به راهنمایی برای تعریف الگو لطفاً با پشتیبانی کاوه نگار تماس بگیرید.
طبق اطلاعات کسب شده تا تاریخ 14-10-1397:
راهنمای قالب ippanel (رنگینه، فراز اس ام اس، پیامتک، مدیر پیامک، نیک پارس)
%param1%
به جای کد تأیید استفاده کنید.%param1%
به جای کلمه عبور جدید استفاده کنید.%param1%
به جای نام مشتری استفاده کنید. %param1%
به جای شناسهی محصول، %param2%
به جای نام مشتری و %param3%
به جای نام محصولی که موجود شده است، استفاده کنید.%param1%
به جای کد معرف، %param2%
به جای نام معرف و %param3%
به جای نام شخص دعوت شونده، استفاده کنید.طبق اطلاعات کسب شده تا تاریخ 14-10-1397:
راهنمای قالب ایده پردازان
وارد منوی «برنامه نویسان -> قالب های ماژول ارسال سریع» شوید.
در کادر افزودن قالب دلخواه، متن پیامک برای ارسال کد تأیید را وارد کنید و در قسمتی از متن که میخواهید کد تأیید جایگزین شود، از عبارت [token] استفاده کنید. دکمهی افزودن قالب جدید را بزنید و شناسهی قالب را در پیکربندی ماژول، برای «قالب کد تأییدیه» وارد کنید.
در کادر افزودن قالب دلخواه، متن پیامک برای ارسال کلمه عبور جدید را وارد کنید و در قسمتی از متن که میخواهید کلمه عبور جایگزین شود، از عبارت [token] استفاده کنید. دکمهی افزودن قالب جدید را بزنید و شناسهی قالب را در پیکربندی ماژول، برای «قالب کلمه عبور» وارد کنید.
هنگام وارد کردن متن قالب، میتوانید از Enter استفاده کنید. بعد از افزودن قالب، ممکن است کل پیام در یک خط نمایش داده شود، اما هنگام ارسال، Enterها درست ارسال میشوند.
ماژولهای پرداخت پشتیبانی شده
اگر ماژول پرداخت شما در لیست بالا نیست، لطفاً تیکت ارسال کنید و فایل نصب ماژول پرداخت را برای ما بفرستید تا بررسی و در صورت امکان، به ماژول اضافه کنیم.
محدودیت پرداخت بر اساس استان و شهر
با این قابلیت ـ که یکی از سربرگهای ماژول appsys3 به آن اختصاص داده شده است ـ میتوانید روشهای پرداخت را به استانها و شهرهای خاصی محدود کنید. مثلاً ماژول پرداخت در محل را به همه یا تعدادی از شهرهای استان تهران محدود کنید.
این قابلیت فقط در اپلیکیشن کاربرد دارد و در بخش کاربری فروشگاه بی اثر است.
در صورت استفاده از ماژول پرستاکارت نیز دیگر نیازی به این بخش ندارید و به طور خودکار در اپلیکیشن هم بی اثر میشود.
ماژولهای کاربردی پشتیبانی شده
ماژولهای مخصوص اپلیکیشن
سرویسهای پوشنوتیفیکیشن پشتیبانی شده
نحوهی پشتیبانی نرم افزار
شما یک هفته امکان استفاده از نسخهی دمو را به صورت رایگان دارید. در صورتی که طی این مدت، اشکالی در عملکرد اپلیکیشن یا ماژول مشاهده کنید باید آن را از طریق سیستم تیکت گزارش کنید تا بررسی و رفع شود.
پس از پایان دورهی آزمایشی، در صورت رضایت میتوانید اقدام به خرید لایسنس دائمی کنید.
مبلغ و مدت پشتیبانی برای لایسنس دائم، در گزینههای خرید محصول مشخص شده است.
موارد شامل پشتیبانی:
مواردی که شامل پشتیبانی نمیشوند:
ضمانت 30 روزهی بازگشت هزینه در صورت عدم توانایی ما در رفع مشکلات فنی
تا 30 روز پس از خرید، در صورتی که نرم افزار هر گونه مشکلی داشته باشد که قادر به رفع آن نباشیم، هزینهی پرداختی به شما برگشت داده شده، سفارش لغو شده و لایسنس غیرفعال میشود.
نحوهی نصب و راهاندازی
مشاوره
با توجه به سرعت روز افزون رشد موبایل در ایران، به تمام کسب و کارها توصیه میکنیم که برای تبلیغات بیشتر و بهتر خود از اپلیکیشنهای موبایلی استفاده کنند، موبایل وسیلهایست که به طور شبانهروزی کنار مشتریان شماست و همیشه احتمال سر زدن به وب سایت شما وجود دارد؛ خصوصاً اگر این اپلیکیشن را به مخاطبین خاص خودتان داده باشید! علاوه بر سرعت بالا و دسترسی همیشگی به فروشگاه از طریق گوشی موبایل، تعداد زیاد کاربران ایرانی که از گوشیهای هوشمند استفاده میکنند، این مزیت را چندین برابر کرده است.
برخی از مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل
ویژگیهای اپلیکیشن اندروید پرستاشاپ طراحی شده توسط سیستمیها
پویایی
تمام مواردی که از طریق پیکربندی ماژول قابل تنظیم هستند، بدون این که نیاز به آپدیت کردن اپلیکیشن و نصب مجدد آن توسط کاربران شما باشد، در اپلیکیشن اعمال شده و کاربر با اجرای مجدد اپلیکیشن، تغییرات را مشاهده خواهد کرد.
بخشی از تنظیمات حتی نیاز به اجرای مجدد اپلیکیشن ندارند و همین که کاربر وارد آن بخش شود، اطلاعات طبق جدیدترین تنظیماتی که در ماژول انجام دادهاید در اپلیکیشن نمایش داده میشوند.
تصویر اسپلش، رنگ زمینهی اسپلش و رنگ ProgressBar اسپلش، مواردی هستند که ثابت بوده و فقط هنگام دانلود اپلیکیشن میتوانید آنها را تنظیم کنید.
قابلیت اعتماد و اطمینان
تمام قسمتهای اپلیکیشن مطابق استانداردهای پرستاشاپ پیاده سازی شدهاند. همچنین ماژولهایی که در اپلیکیشن گنجانده شدهاند، بر اساس اصول کارکرد آن ماژولها پیاده سازی شدهاند.
قابلیت ترجمه
منبع تمام متنهایی که در اپلیکیشن نمایش داده میشوند، ترجمههای ماژول است و از بخش ترجمهی پرستاشاپ میتوانید همهی متنها را تغییر دهید.
رنگبندی اپلیکیشن
رنگ اکثر قسمتهای اپلیکیشن از طریق پیکربندی ماژول قابل تنظیم است. بخش عظیمی از تنظیمات ماژول، مربوط به انتخاب رنگها است.
شخصی سازی بیشتر
افزون بر رعایت اصول پرستاشاپ، گزینههایی بیشتر از پیشفرضهای پرستاشاپ نیز به تنظیمات اضافه شده است که بتوانید اپلیکیشن خود را شخصی سازی کنید. برای مثال، عدم نمایش برخی اطلاعات محصول که ممکن است از نظر شما اضافه باشند، عدم دریافت آدرس صورتحساب در سبد خرید، امکان محدود کردن حداکثر تعداد خرید محصولات و...
آنالیز کاربران
آمار کاربران اپلیکیشن با جدیدترین سرویس معرفی شده از طرف گوگل که ویژهی پلتفرم موبایل است، آنالیز میشود.
چیدمان صفحهی اصلی
صفحهی اصلی اپلیکیشن کاملاً پویا بوده و هر زمان که بخواهید میتوانید در آن تغییر ایجاد کنید. اجزای جدید اضافه کنید، موقعیت آنها را تغییر دهید و آنها را فعال/غیرفعال کنید.
اجزایی که میتوانید در صفحهی اصلی قرار دهید، در ادامه شرح داده شدهاند.
دستهبندیها
سه انتخاب برای این بخش وجود دارد که به تعداد نامحدود از هر کدام میتوانید ایجاد کنید:
1. دکمهی بزرگ دستهبندیها که کاربر را به بخش شاخههای فروشگاه هدایت میکند. رنگ زمینه و رنگ متن هر دکمهای که ایجاد میکنید قابل انتخاب است.
2. اسلایدر کوچک که لیست شاخههای انتخابی شما را همراه با نام (اختیاری) و عکس هر شاخه نمایش میدهد و یک گزینه با عنوان «همهی دستهبندیها» در ابتدای این اسلایدر قرار دارد (اختیاری) که میتوانید آیکن پیشفرض آن را عوض کنید.
اختیارات اسلایدر کوچک:
3. اسلایدر بزرگ امکاناتی مشابه اسلایدر کوچک دارد.
اختیارات اسلایدر بزرگ:
اسلایدر برندها
دو انتخاب برای این بخش وجود دارد که یکی از انتخابها نامحدود است:
1. اسلایدر همهی برندها که فقط 1 نمونه از آن میتوانید ایجاد کنید.
2. اسلایدر برندهای انتخابی که به تعداد نامحدود میتوان از آن ساخت و به صفحهی اصلی اضافه کرد.
هر اسلایدر، تنظیمات مستقل خود را دارد:
اسلایدر محصولات
هر تعداد اسلایدر محصول از انواع زیر میتوانید به صفحهی اصلی اضافه کنید:
هر اسلایدر، تنظیمات مستقل خود را دارد:
اسلایدر عکس
میتوانید به تعداد دلخواه، اسلایدر عکس بسازید. برای هر عکس یک عملکرد مشخص کنید (رفتن به شاخه، محصول یا لینک خاص) و ارتفاع اسلایدر را در دستگاههای مختلف تعیین کنید یا اجازه دهید ارتفاع آن به طور خودکار بر اساس عکسهایی که انتخاب کردهاید تنظیم شود. فاصلهی اسلایدر از لایههای دیگر نیز قابل تنظیم است.
بنرها
یکی از پویاترین اجزایی که میتوان به صفحهی اصلی اضافه کرد، بنرها هستند. با توجه به تفاوت ابعاد صفحه نمایش دستگاههای مختلف، ضروری است که بتوان بنرها را در دستگاههای مختلف، درست نمایش داد. ما این ضرورت را در نظر گرفتهایم تا شما دغدغهای در این مورد نداشته باشید و فقط از تماشای نتیجهی کار لذت ببرید.
برای بنرها نیز همانند اسلایدهای عکس، میتوان عملکردی مشخص کرد.
منوی کشویی
بخش مهمی از صفحهی اصلی، منوی کشویی است. نام، آیکن، ترتیب و عملکرد منوها را میتوانید در پیکربندی ماژول تنظیم کنید.
نمایش/عدم نمایش قسمت بالای منوی کشویی، اختیاری است.
عملکرد منوها میتواند یکی از موارد زیر باشد:
منوی شناور
منوی شناور، برای قرار دادن راه ارتباطی مختلف مانند تماس تلفنی، چت آنلاین (رایچت، کریسپ و...)، اسکایپ و لینک سایر شبکههای اجتماعی مناسب است.
ویژگیهای منوی شناور:
عملکردهای قابل تعریف برای گزینههای این منو:
تعداد گزینههای منو هیچ محدودیتی ندارد. با توجه به محدودیت ارتفاع صفحه نمایش، پیشنهاد میشود حداکثر 5 گزینه ایجاد کنید.
صفحههای محصولات
صفحاتی که برای نمایش لیست محصولات هستند، تقریباً امکانات مشابهی دارند:
صفحاتی از اپلیکیشن که برای نمایش لیست محصولات هستند:
صفحهی محصولات یک شاخه
صفحهی شاخه علاوه بر نمایش محصولات آن شاخه، دارای امکانات زیر است:
لیست شاخههای فروشگاه
لیست شاخههای فروشگاه میتواند به 2 شکل باشد:
1. یک سطحی: در این حالت فقط شاخههای سطح 1 نمایش داده میشوند. نمایش/عدم نمایش عکس شاخهها را میتوانید در ماژول تنظیم کنید.
2. دو سطحی: در این حالت، شاخههای سطح 1 به صورت سربرگهایی در یک نوار افقی نمایش داده شده و با انتخاب هر کدام، زیرشاخههای آن نمایش داده میشوند. میتوانید خود شاخهی سطح یک را هم به ابتدای لیست اضافه کنید. میتوانید تصاویر را نمایش دهید یا غیرفعال کنید.
ورود/ثبت نام/بازیابی رمز با پشتیبانی از ایمیل و موبایل
صفحهی ورود/ثبت نام دارای 2 سربرگ مجزا است. یکی برای ورود مشتریان فعلی و دیگری برای ثبت نام مشتریان جدید. قابلیت بازیابی رمز عبور فراموش شده نیز در سربرگ ورود است.
عملیات «ورود/ثبت نام/بازیابی رمز»، هم با موبایل و هم با ایمیل امکان پذیر هستند. از طریق پیکربندی ماژول میتوانید مشخص کنید که موبایل یا ایمیل یا هر دو فعال باشند یا خیر.
اگر برای ارسال پیامکها از پنلی استفاده میکنید که ارسال پیام با قالب را پشتیبانی میکند، نگرانی از بابت رسیدن پیامکهای «ثبت نام/بازیابی رمز عبور» به دست مشتریان خود نخواهید داشت. امکان ارسال پیامک با قالب، در ماژول وجود دارد.
حساب کاربری
حساب کاربری مشتری دارای امکانات زیر است:
جزئیات سفارش
جزئیات هر سفارش، شامل تمام اطلاعاتی است که به طور استاندارد در پرستاشاپ نمایش داده میشوند. بخشهای قابل توجه این اطلاعات در زیر لیست شدهاند:
سبد خرید
طراحی اصولی سبد خرید، عملکرد مطمئن، محاسبات دقیق با پیروی از متدهای پرستاشاپ و پشتیبانی از قابلیتهای پیشفرض پرستاشاپ، همگی در این اپلیکیشن در نظر گرفته شدهاند؛ زیرا یکی از مهمترین بخشهای اپلیکیشن، سبد خرید آن است. در ادامه، بخشی از امکاناتی که ممکن است برای شما سؤال باشد آیا پشتیبانی شدهاند یا خیر و همچنین قابلیتهای اضافهتر از قابلیتهای پیشفرض، لیست شدهاند:
صفحهی محصول
صفحهی محصول با تصویر بزرگ محصول آغاز میشود. شما میتوانید انتخاب کنید که لیست بندانگشتیهای تصاویر، در پایین تصویر بزرگ نمایش داده شوند یا به جای نمایش بندانگشتیها، کاربر بتواند با لمس به چپ و راست، تصویر را عوض کند.
با کلیک کردن روی تصویر بزرگ محصول، تصویر به صورت تمام صفحه نمایش داده میشود. در حالت تمام صفحه، همیشه لیست بندانگشتیها در پایین صفحه نمایش داده میشود که کاربر با کلیک کردن در وسط صفحه میتواند آن را مخفی کند.
تصاویر محصول، با انتخاب ترکیب، فیلتر شده و فقط تصاویر مربوط به همان ترکیب نمایش داده میشوند. در حالت فیلتر، دکمهای برای نمایش مجدد همهی تصاویر ظاهر میشود.
بعد از بخش تصاویر محصول، 5 قسمت زیر نمایش داده میشوند که همگی اختیاری بوده و هر زمان که بخواهید میتوانید آنها را فعال/غیرفعال کنید:
رنگ هر 5 قسمت بالا به طور مستقل از یکدیگر در پیکربندی ماژول، قابل تنظیم است.
سپس اطلاعات اصلی محصول مانند نام، مرجع، وضعیت، ترکیبها، قیمتها، موجودی و پیامهای مربوط به موجودی نمایش داده شده و در انتهای اطلاعات اصلی، دکمهی افزودن به سبد خرید و دکمهی تماس (اختیاری) قرار دارد.
رنگ اکثر اجزای به کار رفته در اطلاعات اصلی محصول، قابل تنظیم است.
سایز فونتِ نام، قیمت، توضیحات کوتاه و توضیحات کامل نیز قابل تنظیم است.
عرض دکمهی خرید محصول نسبت به دکمهی تماس، قابل تنظیم است.
ویژگیهای برجستهی صفحهی محصول:
تصاویری از محیط ماژول
نکات مربوط به آپدیت اپلیکیشن و ماژول (حتماً بخوانید)
نحوهی به روز رسانی چگونه است؟
وارد پیکربندی ماژول appsys3 شوید و به سربرگ آخر ـ یعنی «اطلاعات» ـ بروید.
در صورت مشاهدهی پیغام مربوط به وجود نسخهی جدید، به فروشگاه سیستمیها مراجعه کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
نسخهی جدید ماژول را در «حساب کاربری -> دانلودهای من» یا در صفحهی محصول، پیدا کرده و دانلود کنید.
وارد بخش مدیریت فروشگاه خود شوید و به قسمت «ماژولها -> ماژولها و سرویسها» بروید.
از بالای صفحه، روی «افزودن یک ماژول جدید» کلیک کرده و فایل zip آخرین نسخهی ماژول را آپلود کنید.
پس از آپلود شدن فایل zip، وارد پیکربندی ماژول شوید تا تنظیم مجدد به صورت خودکار انجام شود.
توجه: از حذف کردن ماژول خودداری فرمایید. حذف ماژول باعث حذف شدن عکسهایی میشود که برای قسمتهای مختلف اپلیکیشن در ماژول آپلود کردهاید.
قبل از آپدیت کردن ماژول، نیازی به حذف نسخهی قبلی نیست.
اگر آپدیت کردن ماژول با خطایی مواجه میشود که احتمال میدهید در صورت حذف و نصب مجدد، مسئله حل میشود، از حذف ماژول خودداری کرده و مشکل را با ذکر پیغام خطا یا گرفتن عکس از پیغام خطا به پشتیبانی گزارش دهید.
توجه: فقط در زمان فعال بودن پشتیبانی میتوانید آپدیتها را دریافت کنید.
چگونه از لیست تغییرات نسخهی جدید مطلع شویم؟
فایل zip آخرین نسخهی ماژول را که دانلود کردهاید روی رایانهی خود باز کنید یا از حالت فشرده خارج کنید.
وارد پوشهی appsys3 شوید و فایل changelog.txt را باز کنید.
اگر فایل را در نرم افزار Notepad باز کردهاید، کلید ترکیبی Ctrl+Shift سمت راست را بزنید که خواندن متن آسان شود.
چه زمانی باید اپلیکیشن را دوباره دانلود کنیم؟
لیست تغییرات آخرین نسخه را در فایل changelog.txt بخوانید و اگر موردی مشاهده کردید که مربوط به ظاهر اپلیکیشن بود یا به صراحت ذکر شده بود که این مورد فقط در آخرین نسخهی اپلیکیشن کار میکند، نسخهی جدید اپلیکیشن را دانلود کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
یکی دیگر از مواردی که نیاز به دانلود مجدد اپلیکیشن دارد، زمانی است که بخواهید اطلاعات موجود در سربرگ «دانلود» را تغییر دهید. اطلاعاتی مانند نام اپلیکیشن، نسخهی اپلیکیشن، تصویر اسپلش و...
تغییر دادن تنظیمات سایر سربرگهای ماژول، نیازی به دانلود مجدد اپلیکیشن ندارد. اگر تنظیماتی را تغییر دادهاید و تأثیر آن را در اپلیکیشن مشاهده نمیکنید، ابتدا اپلیکیشن را ببندید و دوباره وارد شوید. زیرا برخی تنظیمات فقط هنگام اجرای اپلیکیشن از ماژول دریافت میشوند. سپس در صورت اعمال نشدن تغییرات، مسئله را با جزئیات کامل به پشتیبانی اطلاع دهید.
توجه: برای این که بتوانید کاربران خود را از انتشار نسخهی جدید اپلیکیشن آگاه کنید، حتماً هنگام دانلود، شماره نسخه را افزایش دهید.
چگونه به کاربران خود اطلاع دهیم که نسخهی جدید اپلیکیشن منتشر شده است؟
در سربرگ «اعلام آپدیت به کاربران»، شمارهی آخرین نسخه را که هنگام دانلود اپلیکیشن تنظیم کردهاید وارد کنید.
سپس لینک دانلود اپلیکیشن را وارد کنید و تنظیمات را ذخیره کنید.
سایر گزینههای موجود در سربرگ «اعلام آپدیت به کاربران» اختیاری هستند.
توجه: تا وقتی که نسخهی جدید را کاملاً تست نکردهاید، شمارهی آخرین نسخه را برای اعلام آپدیت به کاربران وارد نکنید.
آیا با آپدیت کردن ماژول، اختلالی در کارکرد نسخههای قبلی اپلیکیشن پیش میآید؟
خیر. به روز رسانیهای ماژول به گونهای انجام میشوند که با نسخههای قبلی اپلیکیشن سازگار باشند. زیرا کاربران را نمیتوان اجبار به آپدیت اپلیکیشن کرد و همیشه تعدادی از کاربران در حال استفاده از نسخههایی غیر از نسخهی آخر اپلیکیشن هستند.
اما نسخهی جدید اپلیکیشن فقط با آخرین نسخهی ماژول سازگار است و لازم است قبل از دانلود کردن نسخهی جدید اپلیکیشن، ابتدا ماژول را آپدیت کنید.
نحوهی اصلاح ترجمهها (متنهای استفاده شده در اپلیکیشن)
برای اصلاح متنهای به کار رفته در اپلیکیشن، وارد مسیر زیر شوید:
منوی اصلی بخش مدیریت فروشگاه -> بومی سازی -> ترجمهها
گزینهها را به شکل زیر انتخاب کنید:
بعد از کلیک روی دکمهی «اصلاح» و لود شدن ترجمهها، ابتدا با استفاده از امکان جستجوی مرورگر (معمولاً با کلید Ctrl+F فعال میشود) عبارت Appsys3Text را جستجو کنید.
با پیدا شدن عبارت Appsys3Text، صفحه به ابتدای ترجمههای ماژول appsys3 اسکرول میشود.
سپس دوباره با استفاده از جستجوی مرورگر، عبارتی را که میخواهید اصلاح کنید، پیدا کرده و تغییر دهید.
در پایان، دکمهی ذخیره را بزنید و اپلیکیشن را دوباره اجرا کنید تا تأثیر آن را ببینید.
فیلم نمونه برای ترجمهی عبارت «لوازم جانبی» را ببینید.
نکته 1: اگر بعد از زدن دکمهی ذخیره، تغییری در لیست ترجمهها مشاهده نکردید، کلید F5 را بزنید.
نکته 2: بعضی ترجمهها نیاز به اجرای مجدد اپلیکیشن ندارند و همین که به صفحهی قبل بازگردید و دوباره وارد آن صفحه شوید، ترجمههای جدید خوانده میشوند.
پوش نوتیفیکیشن
عالی و کاربردی
سازگاری با ماژول "تایید پیامکی شماره موبایل آی پرستا"
تایید شماره در اولین ورود پس از نصب
سلام . پنل sms.ir را نیز اضافه بفرمایید
سازگاری
پاسخ نظرسنجی مارکت اپسیس