استفاده از خدمات (سیستم تیکت، دانلود فایلها و...) محدود به زمان فعال بودن پشتیبانی محصول است؛ مگر در موارد خاص و به تشخیص سیستمیها.
مبلغ اعلام شده برای خرید هر محصول/خدمت، فقط برای استفاده از آن محصول/خدمت روی 1 فروشگاه است که آدرس آن فروشگاه در هنگام ثبت سفارش باید از طرف خریدار اعلام شود.
در صورتی که 1 پرستاشاپ نصب کردهاید و از حالت چند فروشگاهی استفاده میکنید، تهیهی لایسنس برای هر فروشگاه به صورت جداگانه الزامی است. فرقی نمیکند که برای فروشگاههای فرعی از دامنهی جدیدی استفاده کنید یا از دامنهی اصلی.
در مواجهه با شرایط پیش بینی نشده، سیستمیها این صفحه را به روز خواهد کرد و ادامهی همکاری بر اساس شرایط جدید انجام خواهد شد.
شرایط بازگشت وجه، مطابق شرایط ذکر شده در صفحهی هر محصول است. محصولاتی که چنین شرایطی برای آنها مشخص نشده است، امکان بازگشت وجه ندارند.
برای محصولاتی که امکان بازگشت وجه دارند، در صورت تأیید شدن درخواست مشتری برای بازگشت وجه، قوانین زیر اعمال خواهند شد:
سیستم تیکت فقط برای پشتیبانی از محصولات موجود در فروشگاه است.
هیچگونه خدمات، مشاوره و راهنمایی غیرمرتبط با محصولات فروشگاه ارائه نمیشود.
خدمات سئو، بهینه سازی، عیبیابی پرستاشاپ، آموزش پرستاشاپ، زیباسازی سایت (CSS)، مشاوره برای راهاندازی کسب و کار با پرستاشاپ، مقایسهی پرستاشاپ با دیگر نرمافزارها و... ارائه نمیشود؛ زیرا هیچ محصولی با این عناوین در فروشگاه سیستمیها تعریف نشده است.
اگر در آینده خدمت جدیدی ارائه شود، محصول یا موضوع مربوط به آن، در فروشگاه یا در لیست موضوعات سیستم تیکت اضافه خواهد شد.
اگر موضوع مورد پرسش شما در لیست موضوعات سیستم تیکت وجود ندارد، به این معنیست که آن موضوع خارج از محدودهی خدمات سیستمیها است.
در حال حاضر هیچگونه درخواست شخصی پذیرفته نمیشود و فعالیت این فروشگاه، محدود به پشتیبانی از محصولات موجود در فروشگاه است.
در صورت پذیرش درخواست (در آینده یا در شرایط خاص) قوانین زیر اعمال میشوند:
لطفاً درخواستهای خود را فقط با حساب کاربریای مطرح کنید که محصول را با آن خریدهاید.
به دلیل محدودیتهای فنّی، لایسنسها، سفارشها، پیامها، تیکتها و... قابل انتقال به حساب کاربری دیگری نیستند.
اگر برای واگذاری امتیازات حساب کاربری خود به شخص دیگری رضایت دارید، باید ایمیل آن شخص را در حساب کاربری خود ثبت کند. این کار هیچ نیازی به دخالت سیستمیها ندارد و نیاز به هیچگونه هماهنگی قبلی نیست. بعد از تغییر ایمیل، شخص دیگر میتوانید اقدام به تعویض کلمه عبور، آدرسها و مشخصات فردی کند.
توجه: امکان تغییر ایمیل برای کاربرانی که با شماره تلفن همراه ثبت نام کردهاند وجود ندارد.
فایلهای دانلودی هر محصول، فقط در زمان فعال بودن پشتیبانی آن محصول قابل دانلود هستند. نسخههای قدیمی فایلها توسط سیستمیها نگهداری نمیشوند و در حساب کاربری مشتری هم ذخیره نمیشوند. همیشه فقط جدیدترین نسخهی هر فایل برای دانلود قرار داده میشود و دریافت آن مشروط به فعال بودن پشتیبانی محصول مربوطه است.
توجه: حتماً در زمان فعال بودن پشتیبانیتان، فایلهای خریداری شده را دانلود کنید و روی کامپیوترتان نگهداری کنید.
پاسخگویی و خدماتِ مربوط به محصولات خریداری شده، فقط مخصوص کاربرانی است که پشتیبانی فعال داشته باشند.
چگونگی تمدید پشتیبانی هر محصول، در صفحهی آن محصول ذکر شده است و در بخش «لایسنسهای من» نیز یک لینک برای تمدید پشتیبانی محصول قرار داده شده است.
پس از پایان پشتیبانی، پاسخگویی محدود به راهنمایی در مورد چگونگی تمدید پشتیبانی خواهد بود و در مواردی بنا به تشخیص کارشناس، ممکن است پاسخ کوتاهی به درخواستها داده شود.
فرآیند تمدید پشتیبانی یک فرآیند خودکار است و هیچ نیازی به هماهنگی قبلی و ارسال تیکت ندارد.
تمدید پشتیبانی هر محصولی حداکثر 1 سال مجاز است و در صورت تمدید پشتیبانی با مدت بیشتر، حق لغو سفارش و بازگشت وجه به مشتری، برای سیستمیها محفوظ است.
هیچگونه پشتیبانی، پاسخگویی و آموزشی خارج از سیستم تیکت (مثلاً تماس تلفنی، تلگرام و...) توسط کارشناسان ارائه نمیشود و اگر شخصی خارج از سیستم تیکت، هرگونه اطلاعات یا قولی به شما بدهد، فاقد اعتبار و خارج از مسئولیت سیستمیها است؛ حتی اگر آن شخص از کارشناسان سیستمیها باشد.
تلفنهای درج شده در سایت، فقط برای اعتماد سازی، احراز هویت مؤسسین، و حفظ ارتباط با مشتری در زمان قطعی یا اختلال اینترنت و سرور هستند. پشتیبانی تلفنی نداریم و توافقات شفاهی نیز فاقد اعتبار هستند.
اگر شخص، فروشگاه یا وب سایتی خود را وابسته به سیستمیها معرفی کند یا محصولات سیستمیها را منسوب به خود اعلام کند، برای حفظ حقوق خود و پیشگیری از متضرر شدن، صحت ادعاها را از طریق سیستم تیکت جویا شوید.