طراحی لوگو، بخش اساسی و مهمی از فرآیند طراحی وب سایت و کسب و کار شماست. لوگو در نگاه اول باید اعتماد مشتریها و بازدیدکنندگان را جلب کرده و ایشان را ترغیب به خرید کند. لوگوی باید معرف محصولات/خدمات ارائه شده توسط شما باشد.
برای دریافت لیست قیمت همکار، تیکت بزنید.
دقت کنید: آخرین موجودی این محصول است!
تاریخ در دسترس بودن:
اگر قصد طراحی لوگو برای برند و کسب و کار خود را دارید، به نکات پیش رو که ما در پروژههای گرافیکی خود گنجاندهایم، توجه فرمائید.
طراحی لوگو ساده
لوگوهای پیچیده به خاطر جزئیات زیاد، طراحی سختی دارند و به سختی توسط مشتریها به خاطر سپرده میشوند. طراحی ساده، نمایندهی یک طراح خوب است.
سایزهای متفاوت لوگو
یک لوگو، در سایزهای متفاوت طراحی میشود. لوگوی مناسب برای استفاده در وب سایت، سربرگهای کسب و کار شما و آگهیهای تبلیغاتی، باید در سایزهای متفاوت طراحی شود.
مشتری هدف را در نظر داشته باشید
زمانی که یک برند یا یک وب سایت، درخواست طراحی لوگوی جدیدی را دارد، نشان دهندهی آن است که لوگوی فعلی، اثر گذاری لازم را ندارد. چون ممکن است شرکای یک وب سایت یا کسب و کار تغییر کرده باشند و یا سیاستها و ارزشهای جدیدی در کسب و کار تعریف شده باشد. ولی در نهایت، اصل و زیر بنای لوگو، نگاه و دید مخاطب است.
تاثیر گزاری سریع روی بیننده
لوگو باید بلافاصله بینندهی لوگو را تحت تأثیر خودش قرار دهد. طرح لوگو باید ساده انتخاب شود تا بیننده را درگیر پیچیدگی و کشف برند و خدمات شما نکند. لوگوهای پیچیده، تأثیر مطلوبی نخواهند داشت.
لزوم به کاربردن دقیق رنگها
معمولا هر شرکت برای خود یک رنگ صنفی و یک هویت صنفی دارد. قطعاً شما دوست ندارید از رنگهایی با شدت بالا در لوگوی خود استفاده کنید که باعث پیچیدگی و زنندگی طرح لوگو هنگام چاپ روی یک صفحه یا یک آگهی تبلیغاتی میشوند.
استفاده از رنگهای کلیدی در لوگوی برند
هر رنگ، معنی و مفهوم خاصی دارد. در زیر، چند تا از مفاهیم رنگها را شرح میدهیم.
در مواردی در ایجاد یک لوگو استفاده از فونت های سنتی مثلا کوکاکولا که بخاطر فونت سنتی در ذهن مشتری همیشه نهادینه شده است.
طراحی لوگو و افزایش فروش
هر کسب و کاری برای فروش محصولات خود مخاطبینی دارد که این مخاطبین شامل خصوصیتهای :جنسیت و سن و علایق و میزات تحصیلات و غیره را داراست.
مخاطبین نیز طبق توان مالی و شرایط کسب و کار و عومال دیگر به یک مخاطب تبدیل خواهند شد.
نحوه سفارش: در ابتدا پس از ورود به این صفحه تمامی مطالب جدول پکیج را بدقت مطالعه بفرمائید . از نحوه سفارش و شرایط پیش پرداخت که در تمامی پکیج ها قید شده است باخبر شوید.برای نمونه شما پیکج ساده را انتخاب می کنید و در این پکیج ساده لوگو زمان دو یا سه روز کاری در آن مشخص شده است این بدین معناست که شما بعد از سفارش محصول پیک زمانی سه روزه برای محصول شما استارت خواهد خورد و ما تضمین میکنیم که یک پیش نمایش محصول در این زمان به شما تحویل دهده خواهد .
پیش نمایش پکیج لوگو چیست:
بعد از سفارش شما و گذشتن زمان مشخص شده در جدول پکیج ها هر پکیج حداقل یک پیش طرح و حداکثر هشت پیش طرح برای شما طبق انتخاب پکیج ها به شما تحویل خواهد داده شده که این به منزنه محصول اولیه است. در صورت تغییرات احتمالی و ویرایش قسمت های از لوگو ما این امکان را در اختیار شما قرار داده ایم که بتوانید پیش طراح را حداقل دو تغییر رایگان و حداکثر بی نهایت تغغیر اعمال کنید.برای مثال پکیج طلائی بی نهایت تغییر میتوانید در لوگو اعمال کنید.
پیش پرداخت چیست: پکیج ما طبق جدول زیر دارای یک مبلغی به عنوان یک پیش پرداخت است.این پیش پرداخت که طبق انتخاب هر پکیج توسط شما انجام می گیرد درصدی از کل مبلغ پکیج انتخابی است و در اختیار سایت ما قرار می دهید تا با این پیش پرداخت تضمین ادامه کار تایید شود.
قیمت پکیج : هر پکیج قیمتی دارد و این قیمت طبق میزان زمان کار بر روی طرح و نوع گرافیک و تعداد پیش طرح ها قیمت گزاری می گردد.
دسته بندی لوگو های ساخته شده توسط تیم ما:
لوگو صنعتی: متشکل از چندین زیر مجموعه صنعت که این زیر مجموعه در زیر ذکر می شود:
لوگو صنعت ساختمان -لوگو صنعت پترشیمی و نفت- لوگو صنایع کشاورزی- لوگو صنایع سنگ- لوگوشیمیایی و پتروشیمی- لوگو شیشه و سرامیک- لوگو ماشین آلات صنعتی- لوگو پیچ و مهره-لوگو صنایع خودرو سازی- لوگو تجهیزات ایمنی- لوگو صنایع چوب- لوگو تجهیزات ساختمانی-لوگو صنایع برق- لوگو پزشکی وآزمایشگاهی- لوگو صنایع بسته بندی-لوگو لاستیک و پلاستیک- لوگو صنایع فلزی- لوگو صنایع نساجی- لوگو صنایع الکتریکی- لوگو صنایع داروئی و بهداشتی- لوگو سیستمهای تهویه مطبوع- صنایع غذایی- طلا و جواهرات- حمل و نقل و بازرگانی
صنایع کشتیرانی- تجهیزات و لوازم ورزشی- شرکتهای تجاری و بازرگانی
طراحی لوگو