Close

آخرین مطالب بلاگ

لود نشدن عکس بزرگ محصول در PPM بعد از ارتقا به پرستاشاپ 1.7
تاریخ چهارشنبه 21:28 14-10-1401 | توسط مجتبی ملائکه زاده
آموزش‌های اپلیکیشن Android و iOS پرستاشاپ
تاریخ سه شنبه 01:51 23-06-1400 | توسط مجتبی ملائکه زاده
آموزش‌های تصویری راه اندازی اپلیکیشن اندروید و iOS پرستاشاپ
بعد از تهیه اپلیکیشن اندروید و iOS دیدن فیلم‌های آموزشی زیر برای راه اندازی اپلیکیشن روی فروشگاهتان ضروری است.
تاریخ دوشنبه 09:29 20-02-1400 | توسط حسین شاه حیدر

دیدگاه‌های ثبت شده

ثبت محصولات تکراری هنگام وارد سازی محصولات با فایل CSV

نوشته شده در تاریخ: پنجشنبه 13:33 27-06-1399 | نویسنده: مجتبی ملائکه زاده | شاخه ها: نرم افزار مدیریت محصولات پرستاشاپ (PPM)

یکی از مسائلی که مخصوص پرستاشاپ 1.6 است و در پرستاشاپ 1.7 حل شده این است که هنگام وارد سازی محصولات جدید از طریق فایل CSV ممکن است هر محصول بیش از یک بار ثبت شود.

مثلاً فایلی را که حاوی 30 محصول است، وارد می‌کنید و در پایان کار متوجه می‌شوید که 60 محصول (یا 90 محصول) جدید ثبت شده است که 30 (یا 60) تای آن‌ها تکراری هستند و باید حذف شوند.

دلیل این اتفاق برای ما مشخص نیست. اما طبق تجربه‌ای که از کاربران به ما منتقل شده است، تنها در صورت طولانی شدن عملیات وارد سازی، این اتفاق رخ می‌دهد. پس ما باید به دنبال راه حل‌هایی باشیم که باعث افزایش سرعت عملیات وارد سازی محصولات جدید می‌شوند.


لازم به ذکر است که وارد سازی محصولات از طریق فایل CSV، یکی از امکانات پیش‌فرض پرستاشاپ (به عبارت دیگر، بخشی از هسته‌ی پرستاشاپ) است.
یعنی کاملاً مستقل از نرم افزار مدیریت محصولات پرستاشاپ (PPM) بوده و وجود مشکل در این بخش، ارتباطی با نرم افزار یا وب سرویس آن (ماژول kfappmws) ندارد.
نرم افزار فقط به ما کمک می‌کند که فایل CSV محصولات را سریع‌تر درست کنیم و ورود اطلاعاتی مثل ویژگی‌ها، شاخه‌ها، تصاویر و... که درج آن‌ها در یک فایل CSV بسیار مشکل (تقریباً غیرممکن) است توسط نرم افزار آسان می‌شود.


حالا 2 راه حل برای افزایش سرعت وارد شدن محصولات جدید از طریق فایل CSV پیشنهاد می‌کنیم:

  1. تکه تکه کردن فایل CSV (فیلم راهنما)
  2. فعال کردن سوئیچ «گذر از روی مرحله‌ی ساخت دوباره تصاویر بند انگشتی»

راه حل دیگر نیز افزایش توان پردازشی سرور است. اما با توجه به این که تعویض سرور نیاز به صرف زمان و هزینه دارد، معمولاً برای حل مشکلات، چنین راه حلی را پیشنهاد نمی‌کنیم.

در صورتی که شما پیشنهاد دیگری برای افزایش سرعت عملیات وارد سازی محصولات جدید، یا جلوگیری از ثبت محصولات تکراری دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید.

دیدگاه (0)

بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

لطفا برای ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید

Close