Close

آموزش آپدیت کردن ماژول‌ها

نوشته شده در تاریخ: چهارشنبه 14:06 19-06-1399 | نویسنده: مجتبی ملائکه زاده

روش آپدیت کردن همه‌ی ماژول‌ها به این شکل است که فایل آخرین نسخه‌ی ماژول را به همان شکلی که برای اولین بار نصب کرده‌اید باید در فروشگاه خود آپلود کنید.

یعنی مراحل آپدیت کردن ماژولی که از قبل روی فروشگاه شما نصب شده است هیچ تفاوتی با نصب ماژول برای اولین بار ندارد.

بنابراین پس از دریافت فایل آخرین نسخه‌ی ماژول، باید از مسیر زیر اقدام کنید:

  • منوی اصلی بخش مدیریت فروشگاه -> ماژول‌ها -> ماژول‌ها و سرویس‌ها -> افزودن یک ماژول جدید -> انتخاب فایل -> بارگذاری این ماژول

این یک روش کلی و عمومی است که برای همه‌ی ماژول‌ها قابل استفاده است، مگر این که طراح یک ماژول به شما اعلام کرده باشد که نحوه‌ی به روز رسانی آن ماژول، مراحل خاصی دارد.


در رابطه با ماژول‌های ارائه شده توسط سیستمی‌ها، در صورتی که تجاری باشند (یعنی آن‌ها را با پرداخت هزینه‌ای خریده باشید)، برای دریافت فایل آخرین نسخه‌ی ماژول، لازم است که پشتیبانی محصول فعال باشد و اگر دوره‌ی پشتیبانی گذشته است، باید پشتیبانی ماژول را از صفحه‌ی محصولی که مربوط به آن ماژول است تمدید کنید.

  1. وارد صفحه‌ی محصول شوید و گزینه‌ی مربوط به تمدید پشتیبانی را انتخاب کنید.
  2. دامنه‌ی خود را در فیلدی که از شما خواسته شده وارد کنید.
  3. محصول را به سبد خرید اضافه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.
  4. تمدید پشتیبانی به طور خودکار پس از ثبت سفارش انجام خواهد شد و نیازی به ارسال تیکت و اطلاع دادن به مسئولین فروشگاه نیست.
  5. برای ای که مطمئن شوید، لایسنس شما تمدید شده است، به حساب کاربری خود بروید و در بخش «لایسنس‌های من»، تاریخ پایان پشتیبانی محصول مورد نظر برای دامنه‌ی مورد نظرتان را بررسی کنید.
  6. اگر تاریخ پایان پشتیبانی به اندازه‌ای که در صفحه‌ی محصول اعلام شده است اضافه نشده بود یا نمی‌توانستید فایل‌های محصول را دانلود کنید، تیکت بزنید.

در رابطه با اپلیکیشن اندروید پرستاشاپ، با توجه به این که آخرین آپدیت ارائه شده توسط سیستمی‌ها ممکن است علاوه بر تغییراتی در ماژول، شامل تغییراتی در اپلیکیشن هم باشد، بهتر است علاوه بر آپدیت کردن ماژول، درخواست تولید اپلیکیشن را نیز ارسال کنید تا آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن را هم دریافت کنید.

پس از دریافت اپلیکیشن جدید، ابتدا تمام قسمت‌های آن را بررسی کنید و در صورت درست کار کردن همه‌ی قسمت‌ها آن را در اختیار کاربران فروشگاه خود قرار دهید.


از کجا بدانم چه تغییراتی در محصول داده شده است که بتوانم تصمیم بگیرم هزینه‌ی تمدید پشتیبانی را پرداخت کنم یا خیر؟

برای اطلاع از تغییرات هر محصول، کافی است تیکت بزنید و فایل تغییرات (changelog) را از ما بخواهید.

با این که پاسخگویی به تیکت‌ها فقط در زمان فعال بودن پشتیبانی محصول انجام می‌شود، اما این مورد به صورت رایگان رسیدگی و پاسخ داده می‌شود.

نظر (0)

بدون نظر

ثبت نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید

Close