دستهبندیهای بلاگ
آرشیو مطالب
آخرین مطالب بلاگ
دیدگاههای ثبت شده
روش آپدیت کردن همهی ماژولها به این شکل است که فایل آخرین نسخهی ماژول را به همان شکلی که برای اولین بار نصب کردهاید باید در فروشگاه خود آپلود کنید.
یعنی مراحل آپدیت کردن ماژولی که از قبل روی فروشگاه شما نصب شده است هیچ تفاوتی با نصب ماژول برای اولین بار ندارد.
بنابراین پس از دریافت فایل آخرین نسخهی ماژول، باید از مسیر زیر اقدام کنید:
این یک روش کلی و عمومی است که برای همهی ماژولها قابل استفاده است، مگر این که طراح یک ماژول به شما اعلام کرده باشد که نحوهی به روز رسانی آن ماژول، مراحل خاصی دارد.
در رابطه با ماژولهای ارائه شده توسط سیستمیها، در صورتی که تجاری باشند (یعنی آنها را با پرداخت هزینهای خریده باشید)، برای دریافت فایل آخرین نسخهی ماژول، لازم است که پشتیبانی محصول فعال باشد و اگر دورهی پشتیبانی گذشته است، باید پشتیبانی ماژول را از صفحهی محصولی که مربوط به آن ماژول است تمدید کنید.
در رابطه با اپلیکیشن اندروید پرستاشاپ، با توجه به این که آخرین آپدیت ارائه شده توسط سیستمیها ممکن است علاوه بر تغییراتی در ماژول، شامل تغییراتی در اپلیکیشن هم باشد، بهتر است علاوه بر آپدیت کردن ماژول، درخواست تولید اپلیکیشن را نیز ارسال کنید تا آخرین نسخهی اپلیکیشن را هم دریافت کنید.
پس از دریافت اپلیکیشن جدید، ابتدا تمام قسمتهای آن را بررسی کنید و در صورت درست کار کردن همهی قسمتها، آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
از کجا بدانم چه تغییراتی در محصول داده شده است که بتوانم تصمیم بگیرم هزینهی تمدید پشتیبانی را پرداخت کنم یا خیر؟
اگر در صفحهی محصول، فایلی به نام «فایل تغییرات نسخهها» برای دانلود وجود نداشت، کافیست تیکت بزنید و فایل تغییرات (changelog) را از ما بخواهید.
با این که پاسخگویی به تیکتها فقط در زمان فعال بودن پشتیبانی محصول انجام میشود، اما این مورد به صورت رایگان رسیدگی و پاسخ داده میشود.
دیدگاه (0)
بدون دیدگاه