Close

آخرین مطالب بلاگ

لود نشدن عکس بزرگ محصول در PPM بعد از ارتقا به پرستاشاپ 1.7
تاریخ چهارشنبه 21:28 14-10-1401 | توسط مجتبی ملائکه زاده
آموزش‌های اپلیکیشن Android و iOS پرستاشاپ
تاریخ سه شنبه 01:51 23-06-1400 | توسط مجتبی ملائکه زاده
آموزش‌های تصویری راه اندازی اپلیکیشن اندروید و iOS پرستاشاپ
بعد از تهیه اپلیکیشن اندروید و iOS دیدن فیلم‌های آموزشی زیر برای راه اندازی اپلیکیشن روی فروشگاهتان ضروری است.
تاریخ دوشنبه 09:29 20-02-1400 | توسط حسین شاه حیدر

دیدگاه‌های ثبت شده

خطای 403/404 هنگام دانلود عکس محصول در پرستاشاپ 1.7

نوشته شده در تاریخ: سه شنبه 09:06 26-06-1398 | نویسنده: مجتبی ملائکه زاده | شاخه ها: نرم افزار سیستمی‌هابات (SystemihaBot)

در نرم افزار سیستمی‌هابات برای تصاویر محصولات از 3 سایز پیش‌فرض large_default و cart_default و thickbox_default استفاده شده است.

سایز thickbox_default در تنظیمات پیش‌فرض تصاویر پرستاشاپ 1.7 وجود ندارد. به همین خاطر هنگام پیش‌نمایش یا ارسال محصول، خطای 403 یا 404 دریافت می‌کنید و عکس محصول نمایش داده نمی‌شود.

این مسئله در نسخه‌ی 1.14 نرم افزار سیستمی‌هابات به این شکل حل شده که سربرگ جدیدی با عنوان «تنظیمات تصاویر» به تنظیمات برنامه اضافه شده است تا بتوانید به جای سایز thickbox_default که در پرستاشاپ 1.7 وجود ندارد، سایز دیگری وارد کنید. سایز پیشنهادی ما large_default است اما شما هر سایزی را که برای ارسال به کانال تلگرام خود مناسب می‌دانید در قسمت «نام اندازه‌ی خیلی بزرگ» وارد کنید.

برای آپدیت کردن نرم افزار به نسخه‌ی 1.14، ابتدا نسخه‌ی فعلی را Uninstall کنید اما پوشه‌ی نرم افزار و فایل‌های باقی‌مانده پس از Uninstall را هرگز حذف نـــــکنید که تنظیمات شما پاک نشوند.

سپس آخرین نسخه‌ی نرم افزار را از صفحه‌ی محصول یا بخش «دانلودهای من» در حساب کاربری خود دانلود کنید و نصب کنید.

وب سرویس جدید را هم از صفحه‌ی محصول دانلود کنید، و در هاست خود ـ جایی که فروشگاه نصب شده است * ـ آپلود و سپس Extract کنید.

پس از نصب نسخه‌ی جدید، برنامه را اجرا کنید و قبل از هر کاری وارد تنظیمات شوید. روی سربرگ «تنظیمات تصاویر» کلیک کنید و در کادر «نام اندازه‌ی خیلی بزرگ» مقدار مناسب را وارد کنید.

تنظیمات را تأیید کنید و مثل گذشته، از نرم افزار استفاده کنید.

توجه: * فروشگاه معمولاً در دایرکتوری public_html نصب می‌شود. اما اگر فروشگاه شما در subdirectory مثلاً public_html/shop نصب شده باشد، فایل Zip وب سرویس سیستمی‌هابات را هم باید در همان دایرکتوری shop آپلود و Extract کنید.

دیدگاه (0)

بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

لطفا برای ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید

Close