دستهبندیهای بلاگ
آرشیو مطالب
آخرین مطالب بلاگ
دیدگاههای ثبت شده
توجه!
کمتر کسی تا به حال همهی نکات ذکر شده در این مطلب را رعایت کرده
و
اکثر اوقات، پیگیری تیکتها به خاطر رعایت نکردن این موارد، به تأخیر افتاده.
پرستاشاپ 1.6: مدیریت -> پروفایلها -> اضافه کردن پروفایل جدید
پرستاشاپ 1.7: پارامترهای پیشرفته -> کارمندان (تیم) -> نمایهها -> اضافه کردن پروفایل جدید
پرستاشاپ 1.6: مدیریت -> کارمندان -> افزودن کارمند جدید
پرستاشاپ 1.7: پارامترهای پیشرفته -> کارمندان (تیم) -> کارمندها -> افزودن کارمند جدید
توجه: دسترسیهای نمایش داده در عکس زیر، برای عیبیابی اپلیکیشن هستند. اگر موضوع تیکت شما چیز دیگری است، دسترسی به «ماژولها» و «پارامترهای پیشرفته» را ـ که در عکس سمت راست نمایش داده شدهاند ـ به همین شکل انجام دهید اما در عکس سمت چپ به جای ماژول اپلیکیشن، دسترسی به ماژول مربوط به تیکت خود را فعال کنید.
همچنین توجه بفرمایید که ممکن است کارشناس از شما دسترسیهای دیگری (مثل محصولات، سفارشها و...) را نیز در تیکت خواسته باشد که آنها را هم باید فعال کنید.
با توجه به نسخهی پرستاشاپ خود، از مسیر زیر اقدام کنید:
پرستاشاپ 1.6: مدیریت -> دسترسیها
پرستاشاپ 1.7: پارامترهای پیشرفته -> کارمندان (تیم) ->مجوزها
ابتدا با کارمندی که در مرحلهی دوم ساخته بودید، وارد بخش مدیریت فروشگاهتان شوید و از درست بودن دسترسیها مطمئن شوید.
سپس اطلاعات زیر را در فیلد اطلاعات محرمانه در تیکت مربوطه ارسال کنید:
وقتی که کارشناس سیستمیها در سیستم تیکت به شما اعلام کرد که دیگر نیازی به دسترسی ندارد:
لطفاً لیست اشتباهات رایج را بخوانید تا از تکرار آنها جلوگیری کنید:
ارسال اطلاعات کارمند در تیکت، بدون تست کردن آن: اگر ورود با ایمیل و رمز کارمند جدید را تست نکنید، ممکن است زمانی که کارشناس میخواهد وارد بخش مدیریت فروشگاه شما شود معلوم شود که رمز اشتباه است، یا کارمند غیرفعال است، یا دسترسیهای لازم به کارمند داده نشدهاند. این مسئله باعث کند شدن روند بررسی تیکت خواهد شد.
ارسال نکردن لینک ورود به بخش مدیریت: لینک ورود به بخش مدیریت، به همان اندازهی ایمیل و رمز کارمند اهمیت دارد. اگر فراموش کنید آن را در تیکت ارسال کنید، بررسی تیکت به تعویق خواهد افتاد.
ارسال اطلاعات در متن تیکت: در راهنمای سیستم تیکت اعلام شده است که اطلاعات محرمانه را باید در فیلد مخصوص اطلاعات محرمانه وارد کنید تا پس از بسته شدن تیکت، به طور خودکار پاک شوند. همچنین اعلام شده است که پس از به نتیجه رسیدن هر تیکتی باید رمزهای ارسال شده در تیکت را عوض کنید. شما هنگام ارسال تیکت، تأیید میکنید که راهنما را مطالعه کردهاید. پس از به نتیجه رسیدن یک تیکت، سیستمیها هیچ مسئولیتی برای حفاظت از اطلاعات محرمانهی شما نمیپذیرد.
استفاده از ایمیل به عنوان رمز کارمند: این کار از نظر امنیتی بسیار خطرناک است. کافی است یک نفر نام پوشهی مدیریت فروشگاه شما را بداند و شانس خود را برای ورود با ایمیل و رمز info@systemiha.ir امتحان کند تا فاجعه رخ دهد.
استفاده از یک کارمند برای چند تیم پشتیبانی پرستاشاپ به طور مشترک: فعالیت هر کارمند در بخش «پارامترهای پیشرفته -> گزارشها» ثبت میشود. در نتیجه اگر اطلاعات یک کارمند را در اختیار 2 (یا بیشتر) تیم متخصص پرستاشاپ قرار دهید، مشخص نخواهد بود که چه تغییری توسط چه کسی انجام شده است. در چنین شرایطی سیستمیها هیچ مسئولیتی در قبال تغییرات ایجاد شده در فروشگاه شما نمیپذیرد.
دیدگاه (0)
بدون دیدگاه