Close
ماژول پشتیبانی (سیستم تیکت) مشاهده بزرگتر

ماژول پشتیبانی (سیستم تیکت)

قدرتمندترین سیستم تیکت پرستاشاپ اینجاست! سیستمی که از ابتدا بر اساس نیازهای اصلی یک تیم پشتیبانی نرم افزاری (و نه تقلید از سیستم‌های موجود یا صرفاً ایجاد محیطی برای تبادل پیام) پی‌ریزی و توسعه داده شده است.

تا اطلاع ثانوی: لطفا برای خرید یا به‌روزرسانی محصولات ابتدا تیکت بزنید

جزییات بیشتر

2,000,000 تومان

  • لایسنس دائم با 3 ماه پشتیبانی
  • تمدید پشتیبانی برای 3 ماه

loader

جدول مشخصات

نسخه‌ی پرستاشاپ1.6 و 1.7
نسخه‌ی پی.اچ.پی5.6 تا 7.3
مدت پشتیبانی3 ماه
نحوه‌ی پشتیبانیسیستم تیکت
پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهیخیر
پشتیبانی از قابلیت چند زبانهبله
شرایط تغییر دامنهدر صورت فیلتر شدن دامنه و تمدید پشتیبانی
شرایط بازگشت وجهدر صورت وجود مشکل غیر قابل حل تا 30 روز پس از خرید

اطلاعات بیشتر

چرا تیکت؟

گاهی مشتری قبل یا بعد از خرید محصول، سوالات و درخواست‌هایی دارد که شما به عنوان ارائه کننده‌ی محصول مورد نظر بایستی پاسخگوی آن‌ها باشید. این ماژول با یک محیط مدیریت شده و ساده در قالب سؤال و جواب، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به راحتی و هدفمند، پاسخگوی نیازها و رفع مشکلات مطرح شده توسط مشتریانتان باشید.

تنظیمات

قابليت جلوگيري از ارسال تشکر (جلوگيري هوشمند کلماتي که با تشکر کردن ارتباط دارند )
امکان حذف تيکت توسط کارشناسان قدرتمند
نمايش تيکت‌هاي اختصاص نيافته به کارشناسان قدرتمند
حذف هدر و فوتر (سايت) در محيط تيکت
نماي جدولي براي حالت دسکتاپ (جدول اکسلي)
ريدايرکت ايندکس به تيکت
فرآيند ارسال درخواست دو مرحله اي و يک مرحله اي
نمايش چند قالب براي تاريخ عنوان تيکت
تنظيم لينک بخش پشتيباني

محدودیت‌ها

حداقل زمان بين ارسال دو تيکت - کارشناس
حداقل زمان بين ارسال دو پاسخ - کارشناس
حداقل زمان بين ارسال دو تيکت - مشتري
حداقل زمان بين ارسال دو پاسخ - مشتري
تعداد مجاز تيکت‌هاي باز
تعدلد مجاز تيکت‌هاي در حال پيگيري
تعداد مجاز تيکت‌هاي غير بسته

تنظيمات بسته شدن تيکت

قابليت اطلاع رساني به مشتري
قابليت اطلاع رساني به کارشناسان
حذف اتوماتيک اطلاعات محرمانه

توافق‌نامه‌ها

شرايط استفاده از خدمات (اگر مي‌خواهيد ارسال تيکت، ملزم به خواندن صفحه‌ي خاصي باشد)
راهنماي سيستم تيکت (اگر مي‌خواهيد ارسال تيکت، ملزم به خواندن راهنماي سيستم تيکت باشد)
صفحه‌ي محصول (اگر مي‌خواهيد ارسال تيکت، ملزم به خواندن صفحه‌ي محصول باشد)

اولویت‌ها

تعریف اولويت‌ها
انتخاب اولویت پيش‌فرض 

تنظيمات ايميل

تنظيم نام فرستنده‌ي ايميل‌ها
تنظيم عنوان ايميل تيکت جديد
تنظيم عنوان ايميل پاسخ جديد توسط کارشناس يا مشتري
تنظيم عنوان ايميل يادداشت داخلي
تنظيم عنوان ايميل در حال پيگيري
تنظيم عنوان ايميل بسته شدن تيکت توسط مشتري
قابليت تنظيم CRON JOB براي انتشار خودکار پاسخ‌ها در تايم خاص

کارشناسان

انتخاب کارشناس
کارشناسان پيش‌فرض (اختصاص اتوماتيک تمام تيکت‌ها به اين کارشناسان)
کارشناسان قدرتمند (دسترسي کامل به همه تيکت ها بدون اختصاص تيکت)

دپارتمان‌ها

تعريف دپارتمان (مثال: پرسش‌هاي پيش از خريد، خريد قسطي و ... )
تعريف گروه‌هاي مشتريان براي فيلتر گيري در آينده

محتوا

ايجاد صفحات محتواي ثابت براي سيستم تيکت (مثال: راهنماي تيکت)

پیوست ها

امکان ارسال پيوست توسط مشتري
امکان حذف پيوست توسط مشتري
تعيين حداکثر تعداد پيوست‌ها در يک آپلود
تعيين حداکثر سايز هر پيوست
پسوندهاي مجاز
آپلود سنتر جايگزين (لينک)
کدهاي سفارشي (شامل CSS,JSبخش کاربري)
ارسال پيامک اطلاع رساني براي مشتري و کارشناس

نظرات

فرم نظرسنجی محصول

ماژول پشتیبانی (سیستم تیکت)
Close