Close
به دلیل زیاد شدن درخواست‌ها، پاسخگویی با تأخیر همراه است. اولویت با تیکت‌های در حال پیگیری است.

قوانین و شرایط  دورکاری خدمات گرافیک سیستمی‌ها

وظایف مشتری

  1. کل مبلغ خدمات را به حساب سیستمی‌ها واریز کند.
  2. تیکتی در بخش گرافیک باز کرده و جزییات لازم و تاریخ تحویل پیشنهادی پروژه خود را برای بررسی کارشناس ارسال کند.
  3. تاریخ نهایی توافقی تحویل پروژه را از کارشناس دریافت و تایید کند.
  4. در صورتی که در اواسط پروژه نظراتی بدهد که باعث دوباره سازی پروژه از ابتدا شود، مشتری موظف به جلب رضایت کارشناس است در غیر این صورت کارشناس حق لغو و برگشت مبلغ پروژه را دارد.
  5. در صورتی که اواسط کار قبل از اتمام پروژه آن را لغو کند مبلغ 25 درصد از کل پروژه به عنوان حق الزحمه و جریمه، از مبلغ کل کسر شده و مابقی به حساب مشتری واریز می‌شود.
  6. پس از تحویل اولیه پروژه، در صورت نیاز به اصلاح، حداکثر ظرف 48 ساعت اصلاحیه خود را ارسال کند (شرایط و ضوابط اصلاح پروژه در صفحه‌ی محصول)
  7. پس از تحویل پروژه نهایی دارای واترمارک، اگر ظرف مدت حداکثر 48 ساعت توسط مشتری تاییدیه پروژه و یا اصلاحیه‌ای ارسال نشود، این پروژه مورد تایید فرض شده و به اتمام می‌رسد، نسخه اصلی ارسال و تسویه می شود.

ضمانت سیستمی‌ها

  1. نظارت به روند اجرای پروژه و کنترل تخلف مشتری و کارشناس.
  2. تضمین نگهداری مبلغ واریز شده توسط مشتری تا تحویل نهایی پروژه به مشتری با رضایت کامل.
  3. در صورت بروز هر گونه مشکل، رسیدگی و کارشناسی به شکایات طرفین توسط ناظر سیستمی‌ها انجام شده و رای نهایی توسط ناظر اعلام می‌شود. مشتری و کارشناس هر دو موظف به پذیرش رای کارشناس ناظر سیستمی‌ها هستند.


Close