قوانین و شرایط دورکاری خدمات گرافیک سیستمیها
وظایف مشتری
- کل مبلغ خدمات را به حساب سیستمیها واریز کند.
- تیکتی در بخش گرافیک باز کرده و جزییات لازم و تاریخ تحویل پیشنهادی پروژه خود را برای بررسی کارشناس ارسال کند.
- تاریخ نهایی توافقی تحویل پروژه را از کارشناس دریافت و تایید کند.
- در صورتی که در اواسط پروژه نظراتی بدهد که باعث دوباره سازی پروژه از ابتدا شود، مشتری موظف به جلب رضایت کارشناس است در غیر این صورت کارشناس حق لغو و برگشت مبلغ پروژه را دارد.
- در صورتی که اواسط کار قبل از اتمام پروژه آن را لغو کند مبلغ 25 درصد از کل پروژه به عنوان حق الزحمه و جریمه، از مبلغ کل کسر شده و مابقی به حساب مشتری واریز میشود.
- پس از تحویل اولیه پروژه، در صورت نیاز به اصلاح، حداکثر ظرف 48 ساعت اصلاحیه خود را ارسال کند (شرایط و ضوابط اصلاح پروژه در صفحهی محصول)
- پس از تحویل پروژه نهایی دارای واترمارک، اگر ظرف مدت حداکثر 48 ساعت توسط مشتری تاییدیه پروژه و یا اصلاحیهای ارسال نشود، این پروژه مورد تایید فرض شده و به اتمام میرسد، نسخه اصلی ارسال و تسویه می شود.
ضمانت سیستمیها
- نظارت به روند اجرای پروژه و کنترل تخلف مشتری و کارشناس.
- تضمین نگهداری مبلغ واریز شده توسط مشتری تا تحویل نهایی پروژه به مشتری با رضایت کامل.
- در صورت بروز هر گونه مشکل، رسیدگی و کارشناسی به شکایات طرفین توسط ناظر سیستمیها انجام شده و رای نهایی توسط ناظر اعلام میشود. مشتری و کارشناس هر دو موظف به پذیرش رای کارشناس ناظر سیستمیها هستند.