Close

نرم‌افزارهای سفارشی

نرم‌افزارهای سفارشی، بر اساس توافق‌های کتبی قبل از خرید، که بین شما و کارشناسان مربوطه صورت گرفته‌اند طراحی شده و تحویل داده می‌شوند. لطفاً موارد توافق شده را در کادر پیام سفارش، یا در سیستم تیکت ثبت نمایید، سپس سفارش خود را پرداخت کنید.
در صورتی که پس از شروع پروژه درخواست دیگری داشته باشید، نیاز به بررسی مجدد و در صورت توافق کتبی، نیاز به پرداخت هزینه‌ی آن توسط شما است.

شرایط عمومی

پشتیبانی و به‌روزرسانی نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها شامل رفع خطاهای احتمالی و گزارش شده، همچنین به دلیل مسائل امنیتی است. سایر تغییرات و افزودن قابلیت‌های جدید، نیاز به توافق کتبی دارد.
البته تلاش ما، بهبود محصولات از طریق افزودن ویژگی‌های مفیدی است که کاربرد عمومی دارند؛ به همین خاطر با کمال میل و احترام، پذیرای نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

شرایط بازگشت وجه

شرایط بازگشت وجه، مطابق شرایط ذکر شده در صفحه‌ی هر محصول است.

محدوده‌ی خدمات

سیستم تیکت فقط برای پشتیبانی از محصولات موجود در فروشگاه است.

هیچگونه خدمات، مشاوره و راهنمایی غیرمرتبط با محصولات فروشگاه ارائه نمی‌شود.

خدمات سئو، عیب‌یابی پرستاشاپ، آموزش پرستاشاپ، زیباسازی سایت (CSS)، مشاوره برای راه‌اندازی کسب و کار با پرستاشاپ، مقایسه‌ی پرستاشاپ با دیگر نرم‌افزارها و... ارائه نمی‌شود؛ زیرا هیچ محصولی با این عناوین در فروشگاه سیستمی‌ها تعریف نشده است.

اگر در آینده خدمت جدیدی ارائه شود، محصول یا موضوع مربوط به آن، در فروشگاه یا در لیست موضوعات سیستم تیکت اضافه خواهد شد.

حساب کاربری

لطفاً درخواست‌های خود را فقط با حساب کاربری مطرح کنید که محصول را با آن خریده‌اید.

به دلیل محدودیت‌های فنی، لایسنس‌ها، سفارش‌ها، پیام‌ها و... قابل انتقال به حساب کاربری دیگری نیستند.

اگر خریدار برای واگذاری امتیازات حساب کاربری‌اش به شما رضایت دارد، باید ایمیل شما را در حساب کاربری‌اش ثبت کند. این کار هیچ نیازی به دخالت سیستمی‌ها ندارد و نیاز به هیچگونه هماهنگی قبلی نیست. بعد از تغییر ایمیل، می‌توانید اقدام به تعویض کلمه عبور، آدرس‌ها و مشخصات فردی کنید.

توجه: امکان تغییر ایمیل برای کاربرانی که با شماره تلفن همراه ثبت نام کرده‌اند وجود ندارد.

پشتیبانی

پاسخگویی و خدماتِ مربوط به محصولات خریداری شده، فقط مخصوص کاربرانی است که پشتیبانی فعال داشته باشند.

چگونگی تمدید پشتیبانی هر محصول، هم در صفحه‌ی آن محصول ذکر شده است و هم در بخش «لایسنس‌های من» یک لینک برای تمدید پشتیبانی محصول قرار داده شده است.

پس از پایان پشتیبانی، پاسخگویی محدود به راهنمایی در مورد چگونگی تمدید پشتیبانی خواهد بود و در مواردی بنا به تشخیص کارشناس، ممکن است پاسخ کوتاهی به درخواست‌ها داده شود.

فعالیت خارج از سیستم تیکت

هیچگونه پشتیبانی، پاسخگویی و آموزشی خارج از سیستم تیکت (مثلاً تماس تلفنی، تلگرام و...) توسط کارشناسان ارائه نمی‌شود و اگر شخصی خارج از سیستم تیکت، هرگونه اطلاعات یا قولی به شما بدهد، فاقد اعتبار و خارج از مسئولیت سیستمی‌ها است؛ حتی اگر آن شخص از کارشناسان سیستمی‌ها باشد.

تلفن‌های درج شده در سایت، فقط برای اعتماد سازی، احراز هویت مؤسسین، و حفظ ارتباط با مشتری در زمان قطعی یا اختلال اینترنت و سرور هستند. پشتیبانی تلفنی نداریم و توافقات شفاهی نیز فاقد اعتبار هستند.

احتیاط

اگر شخص، فروشگاه یا وب سایتی خود را وابسته به سیستمی‌ها معرفی کند یا محصولات سیستمی‌ها را منسوب به خود اعلام کند، خواهشمندیم جهت حفظ حقوق خود و پیشگیری از متضرر شدن، صحت ادعاها را از طریق سیستم تیکت یا تماس تلفنی با ما جویا شوید.


Close