Close

شرایط عمومی

استفاده از خدمات (سیستم تیکت، دانلود فایل‌ها و...) محدود به زمان فعال بودن پشتیبانی محصول است؛ مگر در موارد خاص و به تشخیص سیستمی‌ها.

مبلغ اعلام شده برای خرید هر محصول/خدمت، فقط برای استفاده از آن محصول/خدمت روی 1 فروشگاه است که آدرس دامنه‌ی آن فروشگاه در هنگام ثبت سفارش باید از طرف خریدار اعلام شود.

شرایط بازگشت وجه

شرایط بازگشت وجه، مطابق شرایط ذکر شده در صفحه‌ی هر محصول است. محصولاتی که چنین شرایطی برای آن‌ها مشخص نشده است، امکان بازگشت وجه ندارند.

برای محصولاتی که امکان بازگشت وجه دارند، در صورت تأیید شدن درخواست مشتری برای بازگشت وجه، قوانین زیر اعمال خواهند شد:

  1. بازگشت وجه تا قبل از واریز شدن پول به حساب سیستمی‌ها امکان پذیر نیست.
  2. بازگشت وجه در روزهای تعطیل رسمی امکان پذیر نیست.
  3. وجه بازگشتی فقط به حسابی واریز خواهد شد که نام و نام خانوادگی آن با نام و نام خانوادگی مشتری در هنگام ثبت سفارش یکسان باشد.

محدوده‌ی خدمات

سیستم تیکت فقط برای پشتیبانی از محصولات موجود در فروشگاه است.

هیچگونه خدمات، مشاوره و راهنمایی غیرمرتبط با محصولات فروشگاه ارائه نمی‌شود.

خدمات سئو، عیب‌یابی پرستاشاپ، آموزش پرستاشاپ، زیباسازی سایت (CSS)، مشاوره برای راه‌اندازی کسب و کار با پرستاشاپ، مقایسه‌ی پرستاشاپ با دیگر نرم‌افزارها و... ارائه نمی‌شود؛ زیرا هیچ محصولی با این عناوین در فروشگاه سیستمی‌ها تعریف نشده است.

اگر در آینده خدمت جدیدی ارائه شود، محصول یا موضوع مربوط به آن، در فروشگاه یا در لیست موضوعات سیستم تیکت اضافه خواهد شد.

اگر موضوع مورد پرسش شما در لیست موضوعات سیستم تیکت وجود ندارد، به این معنیست که آن موضوع خارج از محدوده‌ی خدمات سیستمی‌ها است.

درخواست‌های شخصی

در حال حاضر هیچگونه درخواست شخصی پذیرفته نمی‌شود و فعالیت این فروشگاه، محدود به پشتیبانی از محصولات موجود در فروشگاه است.

در صورت پذیرش درخواست (در آینده یا در شرایط اضطراری) قوانین زیر اعمال می‌شوند:

  • هزینه‌ی انجام درخواست‌های شخصی بر اساس «هر 1 ساعت = 150 هزار تومان» محاسبه می‌شود.
  • خدمت انجام شده فقط برای استفاده در 1 فروشگاه است و حتی اگر لایسنس‌گذاری نشود، استفاده از آن برای فروشگاه‌های دیگر، بدون پرداخت هزینه ممنوع است.
  • سفارش بر اساس توافق‌های کتبی قبل از خرید، که بین شما و کارشناس مربوطه صورت گرفته است، تحویل داده می‌شود.
  • قبل از ثبت سفارش، باید موارد توافق شده را در سیستم تیکت ثبت نمایید.
  • در صورتی که پس از شروع پروژه درخواست دیگری داشته باشید، نیاز به بررسی مجدد و در صورت توافق کتبی، نیاز به پرداخت هزینه‌ی آن توسط شما است.
  • هیچ شخصی سازی‌ای انحصاراً برای فروشگاه شما انجام نخواهد شد و امکاناتی که به درخواست شما و با هزینه‌ی شما به محصولات اضافه می‌شوند، به صورت رایگان یا تجاری، در اختیار فروشگاه‌های دیگر قرار خواهند گرفت.
  • هیچ ماژولی انحصاراً برای فروشگاه شما تولید نخواهد شد و ماژول‌هایی که به درخواست شما و با هزینه‌ی شما تولید می‌شوند، به صورت رایگان یا تجاری، در اختیار فروشگاه‌های دیگر قرار خواهند گرفت.

حساب کاربری

لطفاً درخواست‌های خود را فقط با حساب کاربری‌ای مطرح کنید که محصول را با آن خریده‌اید.

به دلیل محدودیت‌های فنّی، لایسنس‌ها، سفارش‌ها، پیام‌ها تیکت‌ها و... قابل انتقال به حساب کاربری دیگری نیستند.

اگر خریدار برای واگذاری امتیازات حساب کاربری‌اش به شما رضایت دارد، باید ایمیل شما را در حساب کاربری‌اش ثبت کند. این کار هیچ نیازی به دخالت سیستمی‌ها ندارد و نیاز به هیچگونه هماهنگی قبلی نیست. بعد از تغییر ایمیل، می‌توانید اقدام به تعویض کلمه عبور، آدرس‌ها و مشخصات فردی کنید.

توجه: امکان تغییر ایمیل برای کاربرانی که با شماره تلفن همراه ثبت نام کرده‌اند وجود ندارد.

دانلود نرم افزارها و ماژول‌ها

فایل‌های دانلودی هر محصول، فقط در زمان فعال بودن پشتیبانی آن محصول قابل دانلود هستند. نسخه‌های قدیمی فایل‌ها توسط سیستمی‌ها نگهداری نمی‌شوند و در حساب کاربری مشتری هم ذخیره نمی‌شوند. همیشه فقط جدیدترین نسخه‌ی هر فایل برای دانلود قرار داده می‌شود و دریافت آن مشروط به فعال بودن پشتیبانی محصول مربوطه است.

پشتیبانی

پاسخگویی و خدماتِ مربوط به محصولات خریداری شده، فقط مخصوص کاربرانی است که پشتیبانی فعال داشته باشند.

چگونگی تمدید پشتیبانی هر محصول، در صفحه‌ی آن محصول ذکر شده است و در بخش «لایسنس‌های من» نیز یک لینک برای تمدید پشتیبانی محصول قرار داده شده است.

پس از پایان پشتیبانی، پاسخگویی محدود به راهنمایی در مورد چگونگی تمدید پشتیبانی خواهد بود و در مواردی بنا به تشخیص کارشناس، ممکن است پاسخ کوتاهی به درخواست‌ها داده شود.

فرآیند تمدید پشتیبانی یک فرآیند خودکار است و هیچ نیازی به هماهنگی قبلی و ارسال تیکت ندارد.

فعالیت خارج از سیستم تیکت

هیچگونه پشتیبانی، پاسخگویی و آموزشی خارج از سیستم تیکت (مثلاً تماس تلفنی، تلگرام و...) توسط کارشناسان ارائه نمی‌شود و اگر شخصی خارج از سیستم تیکت، هرگونه اطلاعات یا قولی به شما بدهد، فاقد اعتبار و خارج از مسئولیت سیستمی‌ها است؛ حتی اگر آن شخص از کارشناسان سیستمی‌ها باشد.

تلفن‌های درج شده در سایت، فقط برای اعتماد سازی، احراز هویت مؤسسین، و حفظ ارتباط با مشتری در زمان قطعی یا اختلال اینترنت و سرور هستند. پشتیبانی تلفنی نداریم و توافقات شفاهی نیز فاقد اعتبار هستند.

احتیاط

اگر شخص، فروشگاه یا وب سایتی خود را وابسته به سیستمی‌ها معرفی کند یا محصولات سیستمی‌ها را منسوب به خود اعلام کند، برای حفظ حقوق خود و پیشگیری از متضرر شدن، صحت ادعاها را از طریق سیستم تیکت جویا شوید.


Close