Close
ورود و عضویت هوشمند مشاهده بزرگتر

ورود و عضویت هوشمند

smartlogin

سیستم ورود و عضویت هوشمند با پیامک و ایمیل، عملیات حساب کاربری را در 1 فرم، مجتمع کرده و امکان ورود/عضویت/بازیابی رمز را با پیامک یا ایمیل فراهم می‌کند.

لطفاً حتماً پیش از خرید، توضیحات را کامل بخوانید.

جزییات بیشتر

200,000 تومان

loader

اپلیکیشن اندروید پرستاشاپ نسخه 3

ماژول appsys3 (3.16)

فایل changelog.txt برای اطلاع از لیست تغییرات، به پوشه‌ی ماژول اضافه شد.


این فایل با php 5.6 و php 7.0 سازگار است.

برای دریافت فایل سازگار با php 7.1 و php 7.2 تیکت بزنید.

پس از خرید، در دسترس خواهد بود

جدول مشخصات

نسخه‌ی پرستاشاپ1.6 و 1.7
مدت پشتیبانی3 ماه
نحوه‌ی پشتیبانیسیستم تیکت

اطلاعات بیشتر

پس از فعال شدن این قابلیت روی فروشگاه شما، ظاهر صفحه‌ی ورود عوض شده و عملیات حساب کاربری ـ شامل ورود، عضویت و بازیابی رمز ـ همگی در 1 صفحه‌ی ساده انجام می‌شوند.

پشتیبانی این محصول، فقط شامل رفع باگ‌های احتمالی با پیگیری از طریق سیستم تیکت است.

محدودیت‌ها

  1. امکان نصب به صورت دمو، روی فروشگاه شما وجود ندارد. قبل از خرید، می‌توانید دموهای موجود را بررسی کنید. لینک سایت‌های نمونه در ادامه قرار داده شده است.
  2. درخواست شخصی سازی ـ حتی با پرداخت هزینه ـ پذیرفته نمی‌شود. شما می‌توانید با استفاده از CSS، رنگ‌بندی این بخش را به دلخواه خود تغییر دهد.
  3. درخواست افزودن امکانات جدید، پذیرفته نمی‌شود. سیستمی‌ها ممکن است در آینده طبق برنامه‌ی زمان‌بندی خود، امکاناتی اضافه کند.
  4. نحوه‌ی بازیابی کلمه عبور، با سیستم پیش‌فرض پرستاشاپ متفاوت است. در این سیستم، مشتری پس از تأیید شدن هویتش باید کلمه عبور جدیدی وارد کند.
  5. فیلدهای فرم ثبت نام محدود هستند.
    فیلدهای مشخصات فردی شامل: نام، نام خانوادگی، کلمه عبور.
    فیلدهای آدرس شامل: استان، شهر، آدرس، کد پستی، تلفن (توضیحات بیشتر در مورد آدرس را در انتهای این صفحه بخوانید).
  6. برخی از تنظیمات این بخش، با تنظیمات اپلیکیشن مشترک هستند. برای مثال، اگر «امکان ورود با موبایل» را در اپلیکیشن غیرفعال کنید، در این بخش هم امکان ورود با موبایل غیرفعال می‌شود.
    به عنوان مثالی دیگر، «زمان انتظار برای ارسال مجدد کد تأییدیه» در اپلیکیشن و در این سیستم، یکسان است.
  7. بر خلاف اپلیکیشن که قابلیت غیرفعال کردن «کد تأییدیه» را دارد، تأیید هویت در این سیستم اجباری است. حتی اگر «کد تأییدیه برای ثبت نام» را غیرفعال کنید یا «کد تأییدیه برای یادآوری رمز» را غیرفعال کنید، باز هم این سیستم از مشتری کد تأییدیه می‌خواهد.
  8. امکان دریافت ایمیل برای کاربرانی که با موبایل ثبت نام می‌کنند، وجود ندارد. هنگام ثبت نام با موبایل، یک ایمیل بر اساس شماره موبایل مشتری برای او در نظر گرفته می‌شود.
  9. گزینه‌ی «URL آشنا» در «تنظیمات -> سئو و URLها» باید فعال باشد.

مزایا

  1. ساده شدن فرآیند ورود/ثبت نام
  2. امکان ورود/عضویت با موبایل
  3. نمایش خوب در موبایل، صرفنظر از این که قالب فروشگاه چیست
  4. تأیید هویت مشتری و جلوگیری از ثبت نام با ایمیل یا موبایل دیگران

نحوه‌ی خرید و فعال سازی

خرید را در هر زمانی می‌توانید انجام دهید.

اگر تا کنون ماژول appsys3 را نصب نکرده‌اید، فعال‌سازی به محض خرید برای شما انجام می‌شود.

اما اگر قبلاً ماژول appsys3 را نصب کرده‌اید، پس از خرید باید ماژول را آپدیت کنید یا اگر در حال استفاده از آخرین نسخه‌ی ماژول هستید، به جای آپدیت کردن ماژول باید آن را تنظیم مجدد کنید. هنگام تنظیم مجدد، توجه فرمایید که گزینه‌ی «نگهداری اطلاعات در هنگام حذف نصب» باید فعال باشد تا تنظیمات اپلیکیشن پاک نشوند.

پس از فعال سازی ماژول، گزینه‌های مربوط به «ورود و عضویت هوشمند» به سربرگ «حساب کاربری» ماژول appsys3 اضافه می‌شوند. با مراجعه به سربرگ «حساب کاربری» باید گزینه‌ی «ورود/عضویت هوشمند» را که در کادر «تنظیمات بخش کاربری فروشگاه» قرار دارد فعال کنید.

لینک فیلم راهنمای بخش حساب کاربری، در بالای صفحه‌ی همان سربرگ قرار دارد. نحوه‌ی تنظیم پنل پیامک و عبور از Black List در این فیلم ذکر شده است.

شرایط استفاده‌ی حداکثری از امکانات این سیستم

برای این که حداکثر استفاده را از امکانات این سیستم ببرید، لازم است از پرستاشاپ 1.6 و سبد خرید پیش‌فرض استفاده کنید یا گزینه‌ی «الزام به ورود قبل از نمایش سبد خرید» را در تنظیمات ماژول appsys3 فعال کنید.

برخی مشتریان شما، قبل از ورود به سبد خرید فروشگاه، اقدام به ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود می‌کنند. این دسته از مشتریان، همیشه از سیستم ورود/عضویت هوشمند بهره خواهند برد؛ حتی اگر فروشگاه شما با پرستاشاپ 1.7 ساخته شده باشد یا ماژولی برای تغییر سبد خرید فروشگاه نصب کرده باشید.

اما بعضی از مشتریان، ابتدا محصولی به سبد خرید خود اضافه می‌کنند و پس از ورود به سبد خرید، اقدام به ورود/عضویت می‌کنند (عموماً مشتریان تازه وارد). در سبد خرید پیش‌فرض پرستاشاپ 1.6، چنین مشتریانی، به صفحه‌ی ورود ـ که حالا با سیستم ورود عضویت هوشمند جایگزین شده است ـ هدایت می‌شوند و پس از وارد شدن به حساب کاربریشان، به سبد خرید برگردانده می‌شوند.

اما در سبد خرید پرستاشاپ 1.7 و همچنین در ماژول‌های سبد خریدی مثل پرستاکارت، سبد خرید تک صفحه‌ای و... می‎بینیم که مشتری به صفحه‌ی ورود هدایت نمی‌شود و در همان سبد خرید، امکاناتی برای ورود/عضویت در اختیارش قرار می‌گیرد.

در چنین شرایطی مشتری شما با سیستم ورود/عضویت هوشمند تعاملی نخواهد داشت و با امکانات موجود در صفحه‌ی سبد خرید باید ورود/عضویت خود را انجام دهد.

برای بهبود این شرایط می‌توانید گزینه‌ی «الزام به ورود قبل از نمایش سبد خرید» را فعال کنید. این گزینه در مسیر زیر قرار دارد:
پیکربندی ماژول appsys3 -> سربرگ حساب کاربری -> کادر تنظیمات بخش کاربری فروشگاه

با فعال کردن این گزینه، بازدیدکننده نمی‌تواند وارد سبد خرید شود و به صفحه‌ی ورود/عضویت هوشمند منتقل می‌شود تا ثبت نام کند یا اگر حساب کاربری دارد، وارد شود. بازدیدکننده پس از ورود ـ به طور خودکار ـ به سبد خرید هدایت خواهد شد. این گزینه، هم برای سبد خرید پرستاشاپ 1.7 کاربرد دارد، هم برای زمانی که ماژول سبد خریدی روی فروشگاه شما نصب شده باشد. این ویژگی را در دموی ماژول روی پرستاشاپ 1.7 ببینید.

دمو

دموی 1: قالب پیش‌فرض

دموی 2: قالب پاندا

دموی 3: پرستاشاپ 1.7

پنل‌های پیامک پشتیبانی شده

لیست پنل‌های پیامک پشتیبانی شده و آموزش ارسال SMS با عبور از Black List، در صفحه‌ی معرفی اپلیکیشن اندروید نوشته شده‌اند (حتماً بخوانید).

طرز کار

در مرحله‌ی اول، از مشتری خواسته می‌شود تا آدرس ایمیل یا شماره موبایلش را وارد کند.

در مرحله‌ی بعد، اگر حساب کاربری با ایمیل یا موبایل وارد شده وجود داشت، از مشتری خواسته می‌شود که کلمه عبورش را وارد کند. در همین مرحله گزینه‌ای برای بازیابی کلمه عبور، در اختیار مشتری است.

اما اگر حساب کاربری با آن ایمیل/موبایل وجود نداشت، کاربر می‌تواند درخواست ثبت نام کند.

هر 2 عمل ثبت نام و بازیابی کلمه عبور، نیاز به تأیید شدن هویت مشتری (ایمیل یا موبایل) دارند.

پس از تأیید هویت، مشتری می‌تواند ثبت نام کند.

یا اگر درخواستش بازیابی کلمه عبور بوده است، رمز جدیدی برای حساب کاربری‌اش وارد کند.
با فعال کردن گزینه‌ی «ورود خودکار پس از بازیابی رمز»، مشتری پس از ذخیره کردن رمز جدیدش، به طور خودکار وارد حساب کاربری‌اش می‌شود. در غیر این صورت، پس از ذخیره کردن رمز، باید ورود را از مرحله‌ی اول انجام دهد.

ظاهر فرم ثبت نام، هنگامی که نیاز به دریافت آدرس باشد و حداکثر تعداد فیلدها (با توجه به تنظیمات فروشگاه) لازم باشند، به شکل زیر است:

در شرایط زیر، آدرس دریافت می‌شود:

  1. وقتی که «نوع پروسه ثبت نام» در تنظیمات مشتریان، روی «استاندارد (ایجاد حساب کاربری و ایجاد آدرس)» تنظیم شده باشد.
  2. وقتی که مشتری از سبد خرید، به صفحه‌ی ثبت نام هدایت شده باشد.

دیگر نکات مربوط به دریافت آدرس:

  • گزینه‌ی «نوع پروسه ثبت نام» فقط در تنظیمات مشتریان پرستاشاپ 1.6 وجود دارد و در پرستاشاپ 1.7 وجود ندارد.
  • فیلد کشور وجود ندارد و کشور پیش‌فرض برای آدرس مشتری در نظر گرفته می‌شود.
  • دریافت کد پستی بستگی به تنظیمات کشور پیش‌فرض دارد.
  • دریافت استان بستگی به تنظیمات کشور پیش‌فرض دارد.
  • فیلد تلفن فقط زمانی دریافت می‌شود که مشتری بخواهد با ایمیل ثبت نام کند و گزینه‌ی «شماره تلفن الزامی است» در تنظیمات مشتریان فعال شده باشد. این فیلد، اعتبار سنجی نمی‌شود.
  • در صورت فعال بودن ماژول پرستاکارت، فیلدهای استان و شهر نمایش داده نــمی‌شوند.

پرسش‌های متداول

آیا شماره موبایل در جدولی مجزا ذخیره می‌شود؟

خیر. از فیلد ایمیل برای ذخیره‌ی شماره موبایل استفاده می‌شود و کاربرانی که با موبایل ثبت نام می‌کنند، ایمیلشان بر اساس شماره موبایلشان مقداردهی می‌شود. برای مثال، کاربری که با شماره موبایل 12345 ثبت نام می‌کند، ایمیلش می‌شود c12345@domain.com که domain.com آدرس سایت شما خواهد بود.

آیا می‌توان وارد کردن ایمیل را برای کاربرانی که با موبایل ثبت نام می‌کنند اجباری کرد؟

خیر. به دلیل ذخیره شدن شماره موبایل در فیلد ایمیل، نمی‌توان از کاربرانی که با موبایل ثبت نام می‌کنند ایمیل هم دریافت کرد.

آیا می‌توان از کاربرانی که با ایمیل ثبت نام می‌کنند، شماره موبایل هم گرفت؟

خیر.

آیا می‌توان فیلدهای ثبت نام را کم و زیاد کرد یا اجباری و اختیاری بودن فیلدها را تنظیم کرد؟

خیر. همه‌ی فیلدهای ثبت نام اجباری هستند و هیچ تنظیماتی برای فیلدها وجود ندارد.

وقتی دو بار پشت سر هم درخواست بازیابی کلمه عبور داده می‌شود، پیغام خطای «لطفاً 360 دقیقه دیگر تا تنظیم رمز جدید صبر کنید.» نمایش داده می‌شود. عدد 360 را از کجا باید کاهش داد؟

پرستاشاپ 1.6 -> تنظیمات -> مشتریان -> تاخیر زمانی بازنشانی رمز
پرستاشاپ 1.7 -> پارامترهای فروشگاه -> تنظیمات مشتری -> تاخیر زمانی بازنشانی کلمه‌ی عبور

من گزینه‌ی «امکان ورود با تلفن/موبایل ثبت شده در آدرس» را فعال کرده‌ام. اگر بیش از یک حساب کاربری وجود داشته باشد که شماره تلفن یکسانی را در آدرس(های) خود ثبت کرده باشند، هنگام ورود با آن شماره تلفن، کدام حساب کاربری در نظر گرفته می‌شود؟

فرض کنید یک مشتری با ایمیل customer1@domain.com شماره تلفن/موبایل 12345 را در یکی از آدرس‌های خود ثبت کرده است و مشتری با ایمیل customer2@domain.com نیز همان شماره‌ی 12345 را در آدرس خود ثبت کرده است.
هنگام ورود با شماره تلفن/موبایل 12345، از بین customer1 و customer2، آن حساب کاربری برای ورود انتخاب می‌شود که رمزش با رمز وارد شده توسط مشتری برابر باشد.
اما اگر رمز حساب کاربری customer1 و customer2 یکسان باشد یا اصلاً رمز اشتباه وارد شده باشد، آدرسی که زودتر در فروشگاه ثبت شده است در نظر گرفته شده و حساب کاربری مربوط به آن آدرس برای ورود (یا بازیابی رمز) انتخاب می‌شود.

نظرات

نقد و بررسی خود را بنویسید

1398-04-13

خدمات و سرعت بی نظیر

سلام
خدمات و سرعت کارتون بی نظیره و خیلی خوشحالم که همچین مجموعه ای در زمینه پرستاشاپ که چند ساله توش خدماتی ضعیفی ارائه شده توسط سایر سایت ها فعالیت میکنه . امیدوارم روز به روز شاهد رشد و موفقیت بیشتر مجموعه تون باشیم.
ممنون از تولید این ماژول بی نظیر

سلام جناب بهرامی
از لطف شما سپاسگزاریم و ما هم برای شما آرزوی موفقیت بیشتر داریم.
خیلی مچکریم که وقت گذاشتید و نظرتون رو نوشتید.

1398-04-02

بهترین خدمات پرستاشاپ

به نظر بنده ، بعد از کار کردن باتمام شرکت های پرستاشاپ در ایران ، ازجمله آی پرستا، هیچ یک از سایت های پشتیبان پرستاشاپ خدمات و پاسخگویی و پشتیبانی سیستمی ها رو ندارن ، فوق العاده دارید کار میکنید ، ممنون وسپاسگذارم که هستید ، بابت همه چیز

خیلی مچکرم که نظرتون رو برای ما ارسال کردید.
قطعاً با ارزش‌ترین چیز برای ما امضای شما زیر محصولاتمون هست. حتی اگر انتقاد باشه. چه برسه به این که نظرتون حاکی از رضایت هم باشه.

1
این نظر برای 1 نفر مفید بوده است.
1398-03-29

یه ماژول بی نظیر

یه تیم خوب و حرفه ای کنار هر کسب‌و‌کاری واجبه. وقتی کسب‌و‌کاری جون میگیره که متخصصای خوبی توی همه زمینه‌ها داشته باشه. سیستمی‌ها خیلی قبل‌تر از اینا هم تخصص و کیفیت عالی کارشون رو ثابت کرده بودن ولی با این ماژول دیگه حرفی برای گفتن نذاشتن.بنظر من توی این دوره ارزش یه همچین ماژولی، بیشتر از «درگاه بانکی» نباشه کمتر نیست واقعا. باز هم ممنون بخاطر این حرکت زیبا

خیلی مچکریم که نظرتون رو نوشتید آقای تفرشی.
از لطفتون ممنونیم و برای شما آرزوی موفقیت بیشتر داریم.

3
این نظر برای 3 نفر مفید بوده است.

فرم نظرسنجی محصول

ورود و عضویت هوشمند

محصولات مرتبط

خدمات مرتبط

Close